Jeg har længe kæmpet med at finde det helt rigtige firma til rengøringen af mit cateringfirma, da et optimalt hygiejne er noget af det vigtigste for salget.  Det første folk kigger på når de skal bestille mad er smileyen på kontrolrapporten, og jo større et smil, jo større salg. Mine kunder besøger indimellem også mit produktionskøkken når de skal bestille mad til større selskaber, og her er det så vigtigt at alt er klinisk rent.

Ud over at køkkenet skal være “spotless” er det også vigtigt at de produkter der bliver brugt er egnet til køkken rengøring, da kemikalier og mad er et stort no go.

Vasken efter rengøring
Vasken efter rengøring

EC-Service to the rescue

Efter at være nødsaget til stoppe samarbejdet med et par rengøringsfirmaer, anbefalede en af mine kunder at jeg skulle prøve EC-Service, da han ikke kunne drømme om at bruge et andet rengøringsselskab, til hans firma.

Jeg tog kontakt til EC-Service, og fik aftalt et møde, hvor de ville komme og kigge på stedet og give et tilbud på rengøringen.
Ved mødet gjorde jeg det klart for konsulenten, at det var vigtigt at de rigtige produkter blev brugt til mit køkken. Med det samme hev han et papir ud af sin mappe, med produkter der kun blev brugt til rengøringen af køkkener.

Drømmekøkken

Et af mine største problemer med de forrige rengøringsfolk var at de gik for let hen over krogene og ikke gjorde sig umage nok med at fjerne de værste fedtpletter. Når jeg påpegede det, fik jeg en undskyldning og et løfte om at de ville løse problematikken, det blev bare aldrig bedre. Jeg var meget spændt på, hvad jeg ville møde ind til efter EC-Service havde været på arbejde.
Da jeg trådte ind i køkkenet, var det som at blive ramt af et lyn. Sidst jeg havde set mit køkken så rent var da jeg overtog det, og det skal siges at der var det lige istandsat.

Jeg inspicerede alle kroge, kanter og hjørner og der ikke et finger at sætte på det stykke arbejde de havde udført. Jeg var trådt ind i mit drømmekøkken igen, og kunne ikke vente til at vise det frem til det øvrige personale.

Den bedste service

Jeg fik en mail fra konsulenten fra EC-Service, der ville forsikre sig om min tilfredshed med rengøringen, og om der var noget der kunne gøres bedre. Det var en rar følelse at de prioritere at kunden er tilfreds.

Jeg blev simpelthen nød til at give min kunde der anbefalede EC-Service rabat ved hans næste bestilling. EC-Service har bestemt optimeret kvaliteten i mit firma.

Skrevet af,
Lissette Kruse

Rengøringsfirma: Rengøring til UG

Post navigation